>

Hej och välkommen!

Hej och välkommen hit!

Jag heter Mikaela Andersson, och det är jag som tillverkar de smycken som finns att se i denna blogg!
Mina smycken har fått det vackra namnet Heart of Mine, och det kommer finnas en bricka på varje smycke så att alla ser att du bär ett smycke från Heart of Mine!

Jag har hållit på med smyckestillverkning sedan 2007 och det är en stor passion i mitt liv!

I denna blogg kommer ni att kunna titta på de smycken jag hittills tillverkat och även kunna köpa smycken som fallit er i smaken.

Jag tar även emot fria beställningar, och det är fritt fram att själva bestämma färger, former och utförande på
smyckena så de passar just DIG!

Kanske har du sett ut ett smycke i bloggen som är silverpläterat men hellre vill ha det i guldpläterat? det fixar jag!
Eller så har du sett ett smycke med rosa pärlor men hellre vill ha gröna? Det fixar jag också!
Det är bara fantasin som sätter gränser!
Vad är mer perfekt att ge bort till någon du tycker om, än ett smycke där du själv valt ut färger och utförande!

Och kom ihåg, hos mig får du alltid Örhängena på köpet när du köper matchande Halsband och Armband!



Vill du beställa ett smycke av mig går det bra att lämna en kommentar i bloggen,
eller så kontaktar du mig via mejl:

[email protected]


Jag hoppas ni kommer tycka om de smycken som finns här, och att ni kommer tillbaka flera gånger!

Peace & Love
Mikaela Andersson





 
Postad i: Info Heart Of Mine Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: